Herhaalrecepten kunt u op verschillende manieren bestellen:
1. Inspreken van de receptenlijn.
U kiest keuze nr 2 van het keuzemenu van de telefoon. U spreekt uw geboortedatum in, uw naam, het medicijn dat u nodig heeft, de dosering en hoe vaak u het gebruikt én uw telefoonnummer. Indien wij het ingesproken bericht niet hebben begrepen bellen wij u terug. Uw medicijnen liggen 2 werkdagen daarna ná 11 uur klaar bij de apotheek.
2 De receptendoos.
Op onze balie staat de receptendoos, indien u daar uw lege medicijndoosjes of potjes in deponeert , bestellen wij uw medicijnen bij en ook dan liggen ze twee werkdagen daarna ná 3 uur klaar bij de apotheek
3. Via de assistente
Indien u ons belt, kunt u uw bestelling ook doorgeven aan de assistente. Indien mogelijk kan een medicijn dan bijvoorbeeld al de volgende dag door de apotheek klaargemaakt worden. Geeft u aan als het medicijn bezorgd moet worden?
4. De herhaalservice
Medicijnen die u continu gebruikt kunnen eventueel opgenomen worden in de herhaalservice. U hoeft dan niet meer bij te bestellen, u krijgt bericht van de apotheek als ze voor u klaarliggen. Deze herhaalservice is niet mogelijk voor alle medicijnen. De receptenlijn is dag en nacht bereikbaar.
5. Via MijnGezondheid.net
Via het portaal MijnGezondheid.net of de Medgemak app kunt u gemakkelijk uw chronische medicatie bestellen.